torsdag 26. mai 2011

10.000 treff...

Er det virkelig mulig...
I dag har bloggen min rundet 10.000 treff...
Lurer sånn på hvem alle disse er??

Jeg startet denne bloggen for at mine kjære
 og kjente hjemme kunne følge med på
 vårt 1001-natts eventyr her i Dubai.
Jeg er slik at jeg vil så gjerne dele med min mor, søstre, kusine,
 resten av familien og venner det vi nå er så heldige å få oppleve.

Hadde jeg ikke hatt denne bloggen
 hadde vi blitt ruinert av telefonregninga..he,he!  
Derfor er blogg er en flott måte å holde kontakten på..

Regnet med at det bare ville være mine kjære
 og kjente som besøkte min blogg.
Men når seg ser på statiskken på de som er innom bloggen min,
må det være noen ukjente der ute også..
Det er litt skummelt egentlig,
men jeg håper dere som leser dette forstår hvilket flott land Dubai er
 og får lyst til å besøke vårt paradis..:0)

 Og så må jeg innrømme at jeg er ekstemt nyskjerrig av natur.. 
Når jeg ser at jeg har besøk på bloggen
 fra mange land jeg vet jeg ikke kjenner noen,
lurer jeg veldig på hvem dere er..he,he!!

Ønsker dere alle min kjære familie, mine kjære venner
 og mine nye blogg venner en

RIKTIG FLOTT DAG!!!

1 kommentar:

  1. Jeg har sikkert stått for noen av hitsene. ;)Morsomt å følge dere!

    SvarSlett