torsdag 19. mai 2011

The Walk og Ibn Battuta Mall

Ikke lett å rekke over alt jeg har lyst til å vise våre gjester på 14 dager.
Så noen dager må tempo settes opp litt for å rekke over alt..Hi,hi!
Og det er kan være litt slitsomt når gradestokken kryper over 40 grader,
men det er verdt det..:0)

The Walk er et veldig spesielt sted synes jeg.
Alle bygningene i den samme gulfargen
og ikke minst alle de høye skyskraperne som står tett i tett..
Jeg føler meg veldig liten når jeg står og ser opp
 på alle disse fantastiske byggverkene..


Sviger's..:0)

Ibn Battuta Mall.

Et stille og rolig Mall...
Hvor en kan gå og se de flotte utsmykningene..
..og handle litt samtidig.
Helt perfekt synes jeg.. sightseeing og shopping på samme sted....He,he!!

India


Persia


Kina, Egypt, Persia, India, Tunisia og Andalusia
er deler av verden som er vist frem her..

Tunisia

Da kvelden kom og jobb og skoledag var over
kom pappa og Sanne.

Vi møttes ute i Kina,
hvor det kveldstid er en flott stemning for å sitte ute og spise

Månen står opp over Kina og det er på tide å si god natt...
Nok en flott dag er over!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar