mandag 2. mai 2011

Mimrer litt i kveld...

Det er 3 konserter som har satt sine spor de siste månedene..

Jeg bruker denne bloggen som er minnealbum for min datter..
de klippene jeg har lagt ut her
er ikke av spesielt bra kvalitet,
men det er minner fra da vi var på akkurat disse konsertene..

Lady Gaga

I oktober hadde vi med min vakre niese og min vakre datter på Lady Gaga i Oslo Spektrum..
Min mann og jeg var med bare som anstand..
Men fy fillern for et show og for ei dame...
Vi har vært på en del konserter,
 men etter denne vil ingenting komme opp mot denne..
 Hadde ikke forventet at jeg skulle sitte å "sippe" på en Lady Gaga konsert heller..
Hun hadde så mye fint og oppmuntrende å si til ungdommen..
tro på seg selv, vær deg selv, ikke bry deg om hva andre sier
 og ikke minst vær gla i deg selv..
Fantastisk opplevelse!!

Usher

Så var vi på Usher konsert her i Dubai..
Hadde jo hørt om han,
men vil vel ikke kalle med en fan..
Før konserten...Men etterpå..
Fy søren for en sjarmerende fyr, dyktig sanger og ikke minst dyktig danser..
Da vi i tillegg satt mellom skyskraperene
 i måneskinn og så på konserten,
 ble det en utrolig opplevelse

Da han hyllet Michael Jackson med kule dansetrinn,
ble han ikke akkurat no mindre kul i mine øyne..:0)

Westlife

Og så er det gutta mine da....Westlife...
 Har sett disse mange ganger før
og dåner like mye hver gang..he,he!
Det som gjorde at akkurat denne konserten vil bli husket ekstra godt
 er at jeg var der sammen med jentene mine..
Sanne, Lene og Bettan.
 Det at de i tillegg spilte midt i svarteste ørkenen
 gjorde det til en storslott opplevelse..
Fantastisk konsert..

Ganske morsomt med youtube..
Opplever det en gang til..
Gode minner er det viktig å ta vare på i hverdagen..

Håper alle har noen gode minner å "ta frem" i kveld..
God natt fra Dubai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar