onsdag 4. mai 2011

Angsana Spa Emirates Hills

I dag har jeg vært på Spa igjen...

Det er er utrolig rolig atmosfære på "mitt" Spa..:0)
De som jobber der er så søte og veldig hyggelige..

Har i dag tatt en behandling som heter Top to Toe.
Den varer i 4 timer..
Skrubb, innpakning, massasje,
ansiktsbehandling og avsluttes med et deilig bad..

I dag tenkte jeg at det hadde vært godt med litt "røff" massasje.
Skjønner rett og slett ikke hvordan det er mulig
 å ha så mange vonde triggerpunkt..
Så det var godt å få løst opp litt.
Det var en time med pine..
men vondt skal vondt fordrive..heter det jo..:0)


Men kan kanskje angre nå..
Da behandlingen var over
 og jeg egentlig var klar til å bare nyte resten av kvelden..
Begynte det å "suse" i øra..da vet jeg at gulvet er neste stopp..
Etter å ha blitt stullet og stelt med av disse søte jentene,
 kom min mann og hentet en utslitt kone..:0)


Føler meg ikke så bra akkurat nå,
men jeg er løs og ledig i nakke og rygg da..he,he!
Hopper i køya og hviler meg klar for en ny dag i morgen..

I morgen kommer min svigermor og svigerfar,
gleder meg sånn til 14 herlige dager!!

Så da blir det noen bloggfrie dager...
Ha en fin uke alle sammen...:0)

1 kommentar:

  1. Det høres herlig ut med spa! Vi hadde fire timers spa da vi var på bryllupsreise i Bangkok, fantastisk. Ikke så kjekt at du ble dårlig da, håper du er bedre i morgen. Kos deg med besøk!

    SvarSlett