torsdag 26. mai 2011

Tre fantastiske opplevelser på en dag på et sted..:0)


Burj Khalifa er bare helt fantastisk..
Bygget er imponerende, veldig vakkert og verdens høyeste...
enestående i verden..

Vi var veldig heldig med sikten denne dagen..
været var så klart som det er mulig å bli når man har ørkenen så nær..

Neste fantastiske opplevelse for dagen var shopping på Dubai Mall.
Med 1200 butikker...herlig!!!

Denne hummeren hos Nordsee er bare så nydelig..mmm
Etter at jeg oppdaget denne på food court'n til bare 100 dhs
i forhold til 400 dhs på restaurant...
blir valget enkelt i fremtiden..
Når jeg får lyst på lobster blir det pinnestol og food court,
 ikke fin restaurant og vin..

Min yndlingsbutikk..
Det er en veske der som jeg tenker og tenker på....

Det er viktig å sette seg ned iblant og bare nyte...
med en deilig kaffe...mmmm igjen..:0)

Etter en lang dag på toppen av verden og med slitne armer og ben..
er det så deilig å sette seg på terrassen på T.G.I. Friday's

Her serverer de Dubai's beste alkoholfrie Mojitos..mmm
Så er det den tredje fantastiske opplevelsen for dagen..
...Dubai's Dancing Fountain.

Janne og jeg hadde en helt fantastisk flott jentedag..

Fantastisk blir brukt masse,
men jeg synes virkelig at det er det...:0)

FANTASTISK DAG!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar