tirsdag 24. mai 2011

Feiring av bryllupsdagen vår på Bab Al Shams!

Sist fredag hadde min mann og jeg 12 års bryllupsdag.
Kvelden feiret vi på vakre Bab Al Shams...
langt, langt uti ørkenen..

3 flotte piker klare til fest...

Min kjære tremenning..:0)

Det er så romantisk å rusle inn mot restauranten.

Mannen min!!

Vakker solnedgang..


Et fantastisk syn når vi nærmer oss Al Hadheerah,
for deretter å gå på arabiske tepper inn i restauranten..

Stemningsfullt.


Karavane med kameler er et utrolig fint syn..



Al Hadheerah

Det er så utrolig flott her.
Selv om jeg synes det ser flott ut på bildene,
er det enda vakrere i virkeligheten..


Deilig mat...

......Enda deiligere iskald, våt klut...
Dette er virkelig en  strålende ide for varme sommerdager her i Dubai.
Våte kluter skal nå inn i fryseren her hjemme..

Deilig mat, hyggelig selskap og våte kalde kluter er topp..
men denne morsomme fyren er virkelig prikken over i'n..:0)

Det er underholdning på scenen hele kvelden.
Men Sanne synes det er mest gøy når artisten går rundt
og vi kan bli tatt bilde av sammen med dem.

Janne syns også dette var gøy..he,he!!

Dette glise må man bare glise av..utrolig morsom fyr..:0)

En kjempefin bryllupsdagsfeiring på romantiske Bab Al Shams.
Vi kommer ikke til å glemme hvor vi feiret var 12 års bryllupsdag.




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar