fredag 2. desember 2011

De gamle Soukene.

Gull, tekstil og krydder Soukene
må besøkes når jeg har gjester.

Akkurat denne dagen ble vi
stort sett i krydder Souken.

Her er det så mye spennende.
 Og så mange nydelige dufter.



Og min nye venn ga
 oss mange nye og gode tips..


Sånn som dette:
Putte noe jeg ikke husker hva heter,
oppi et varmebad
og trekke inn..
Skal si vi ble klare i toppen
og forkjølelsen til oss begge forsvant..hi,hi!

Etter litt shopping tok vi oss en times
rundtur på Creeken i en Abra.
Dette er virkelig å anbefale..
Blir like fasinert hver gang jeg ser..
gamle Dubai og dagens Dubai møtes
slik det så tydelig gjør her..




Denne sightseeing turen skal jeg snart få tatt med Sanne på..
Bussen kjører både til lands og til vanns..


"Min båt er lastet med...
..alt for mye"  ....:)

Vi hadde en fin dag med den deilige varme
arabiske solen i "gamle" Dubai..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar