torsdag 8. desember 2011

Mission Impossible 4

Tirsdag var vennina mi og jeg på toppen av verden..
Burj Khalifa
Misssion Impossible 4
Ghost Protocol
ble blant annet spilt inn der..

Sheikhen vår liker å være der det skjer..
og var selvfølgelig til stedet under innspillingen.

"At the Top"
var det pyntet til fest dagen etter vi var der..

Venninna mi og jeg ble igrunn enige at det var litt morsomt
at Tom Cruise skulle gå i våre fotspor dagen etter..
Hi,hi!!

Onsdag åpnet filmfestivalen her i Dubai.
Siden MI4 er spilt inn her var det verdenspremiere
bare her i Dubai denne kvelden.
Har hørt at 20 min av filmen er fra Dubai..
Så da må jeg vel bli med familien min på
kino og se den..:o)

Premieren var på nydelige Souk Madinat Theatre..

Venninna mi, Sanne og jeg sto langs den røde løper
og så kjendisene vandre forbi..

Endelig kom de vi ventet på...

His Highness
Sheikh Mohanned bin Rashid Al Maktoum

Må si det var kjempestas å se Sheikhen vår..
Hadde håpet at jeg ville se han en gang
mens vi har her..
Juhu..nå har jeg det..:)

Kult å se Tom Cruise også da..
 
 
Trailer fra filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=V0LQnQSrC-g

Madinat..Minnerik aften i Souk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar