torsdag 15. desember 2011

Puter fra Moon By Mazoon

Disse putene så jeg første gang i helga
da jeg var på
ARTE's Christmas Arts and Crafts Soukh
  på Time Square Center.
Utrolig masse fint og jeg ble så inspirert av alt
det fine som var laget..

I helgen hadde de ikke med seg akkurat de fargene jeg ville ha.
Men det var ikke noe problem..jeg ringte til Abu Dhabi hvor de holder til
og bestilte det jeg ville ha..
Og siden de skulle være på Covent Garden markedet på JBR,
kunne jeg hente de der..
Veldig god service!!

Alle disse kjøpte jeg..

UAE puta: fordi vi elsker Dubai
40års puta: fordi vi var her da UAE fylte 40år
Grand Mousqe Abu Dhabi: Fordi dette er et fantastisk bygg
Dubai "skyline" puta: Fordi vi elsker Dubai
Britiske flagget puta: Fordi vi elsker London

Alle disse skal få flytte ut til SanneBo til sommeren..:))
Og kanskje de skal lage det norske flagget pute
og da må jeg ha den også..

Dette er flotte minner fra De forenede Arabiske Emirater..

Gå inn å se på Moon By Mazonn's hjemmeside og se mer:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar