torsdag 8. desember 2011

Innlegg nr. 200...

Nå har vi snart bodd her i Dubai i snart 1 år...
På mange måter har oppholdet i vårt nye hjemland
gått over all forventning.
Selv om det ikke alltid har vært
en dans på roser...

Sanne storstrives på skolen,
og har fått mange venner..
Hun lærer engelsk, fransk og arabisk..
Hun klarer seg kjempebra
og får flotte karaterer.

Mannen min trives veldig godt på jobben
og elsker å bo 5 minutter unna..
Slipper forsinket NSB
og kalde Norge..
Han nyter hvert sekund han kan være
under den arabiske sol..

Jeg har funnet meg til rette
på et vis jeg også..
Fått noen flotte venninner her,
elsker huset og hagen min..
Og solen...
kan jo ikke annet enn å elske den også..:)
Men synes fortsatt det er vondt å
være så langt borte fra
familien min..
Heldigvis kommer de
eller har vært her flere ganger
alle sammen..
Uten alle besøk av
familien og vennene våre
kunne jeg ikke blitt her..
Det å dele denne 1001-natts drømmen
vår med "våre"..
er helt uvurdelig for meg..

Snart setter vi oss på flyet hjem for å feire jul.
Skal nyte hvert sekund med de hjemme..
Men så reiser vi tilbake 
hjem hit igjen etter nyttår..
Og siden vi ikke er så glad
i den årstiden som er i Norge nå,
kan vi glede oss til å komme
tilbake til sommeren..

Og ikke minst alle "gamle" og nye som har
fylt opp Casa Myhrvolds
booking bok helt frem til sommeren..

Vi gleder oss til dere kommer...
alle og enhver..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar