fredag 30. desember 2011

Snart nytt kjøkken!

Vi har tømt kjøkkenet i romjulen..
og hvitevarene er tatt ut..
De skal flytte ut til SanneBo
til sommeren!!

Gulvet er revet opp...

Og veggene og taket er malt.
(bildet er tatt før malingen tørket..
det er nå en matt fin farge..:)

Jeg er egentlig ikke glad i bare hvit farge..
Men vi skal bytte de fleste vinduene i huset
og alle dørene inne..
Og siden de har standard farge Bomull som ikke er helt hvit..
Ble det også Bomull på veggene, taket
og på den nye kjøkkeninnredningen
som skal settes opp..
Bedre at alt går i samme farge..
og så får jeg heller putte inn noen andre fargeklatter..


Slik ser fargen ut tørr..:)
Lyon plafond krystall
I dag har vi vært og kjøpt et par lamper til kjøkkenet..
Men blir ikke flere lampekjøp i Norge..
Skal heller fylle containeren med fine lamper fra Dubai...:))
Crystle takrekke
Denne skal henge over kjøkkenbenken
foran vinduet..

Slik skal kjøkkenet bli etterhvert..
Men det er etter vi har reist tilbake til Dubai.
Kan tro det er litt kjipt for meg å vite at kjøkkenet
mitt blir ferdig kun få dager etter at jeg har reist..
...Og så kommer jeg ikke hjem
før i juli...Isj og uff!!

Vi har bestilt kjøkkenet fra Inmente Kjøkken..
Og de fortjener all mulig ros for god hjelp og strålende service..
De har virkelig hjulpet oss godt selv om vi har
sittet på andre siden av jordkloden..

Her er en link til Inmente:
http://inmente.as/
Gleder meg sånn til å se hvordan
 vårt nye kjøkken blir..

Det kommer flere bilder etterhvert!

Nå skal vi feire nyttår med familien
før vi reiser hjem til Dubai igjen andre nyttårsdag ..:O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar