onsdag 14. desember 2011

Jul på Wafi Mall

Her er det virkelig julestemning..
Og for et digert tre..

Wafi Mall er inspirert av
Egypt, pyramider og Farao'er..

Her en en link til Mall'en

 Under juletreet hadde Julenissen sin
Christmas Grotto...

Hvor en kan besøke Nissefar,
få en hyggelig prat med han og
ta et bilde med selveste Nissen.

Mannen min og jeg er alltid
 i London før jul
 og dette med
Santa's Grotto er veldig populært der..

Siden Sanne ikke pleier å være med dit har vi
aldri besøkt Nissefar..

Nå er hun egentlig alt for stor,
men jeg klarte å lure henne med meg inn..hi,hi..

Han fortalte hvordan hun var da hun var liten
og han viste at hun ønsket seg
Justin Bieber til jul..
( mulig han forsto det siden hun hadde
på seg Justin Bieber
 genser, armbånd og veske..:))

Mannen min og jeg fikk også
komme med juleønsker..
og hvordan han visste hva jeg ønsket
meg vet ikke jeg..
Han sa bare
"Diamond are girl's best friend"

Tror kanskje det var den ekte Nissen jeg..:)




Dette vakre juletreet...
er et nydelige syn..
Med julestemning og et smil om munnen
 gikk vi alle 3 hjem denne kvelden...

Bilde med Nissefar kommer senere..:o)

Ha en fin juletid hvor enn i verden du er!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar