lørdag 10. desember 2011

Til ettertanke!


Leste denne på facebook i dag..
Og dette er ord til ettertanke:


Mitt løfte til mine barn så lenge jeg lever
 - først av alt er jeg din mamma
- kanskje din venn.
Jeg vil forfølge deg, flippe ut over deg, belære deg,
drive deg til vanvidd, være ditt verste mareritt,
og jage deg som en blodhund når det behøves
- Hvorfor?
Fordi JEG ELSKER DEG ♥
Når du forstår hvorfor, vet jeg, at du er blitt en ansvarsfull voksen.
Du vil aldri finne noen som elsker deg, tar seg av deg,
og bekymrer seg mer for deg, enn jeg gjør.
Hvis ikke du hater meg bare en gang i livet
- gjør jeg ikke mitt arbeide godt nok.
Sett dette på din vegg hvis du er mamma, og er enig!
Jeg er ♥

Jeg forstår rett og slett ikke at foreldre
kan være noe annet enn
glad i og være
stolte over sine barn..

Jeg er så utrolig heldig med hvordan mine
foreldre alltid har vært der for meg..
Og jeg skal gjøre alt jeg kan
for at jeg alltid skal være der på
samme måte for min datter...

Helen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar