tirsdag 13. desember 2011

Vakker julepynt!

En av mine favoritt julebutikker er
Wallner på Wafi..

 De har virkelig som det står her laget et..
...Winter Wonderland..

Her kan jeg kikke og kikke
og stadig se noe nytt..
Utrolig mye vakker julepynt!

Denne flotte engelen ville så gjerne bli med meg hjem..
og da kunne jeg jo ikke si nei...hi,hi!!

Angrer egentlig at jeg ikke kjøpte en
nøtteknekker..
Det har jeg ønsket meg i flere år..
(men en litt mindre enn denne her da..:o)

Men den lille Alven her kjøpte jeg..
og han skal få bo under juletreet..

Utenom julen har Wallner et stort utvalg å flotte dukker..
og veldig spesiell pynt..
Her kan en virkelig finne nydelige gaver..

Slik som denne prinsessa..
Hun er bare vakker..

Wallner er virkelig verdt et besøk
både for å få julestemning nå til jul
men også finne flotte "skatter" resten av året..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar